20 January 2011

birthday

aku ada seorang kawan yang aku kenal da cukup lama, tapi sampai sekarang aku tak tau birthday dia bila. aku kenal dia dari form 2 and sekarang aku **. so bayangkan lah dah berapa tahun kan. hehehe... tapi sampai sekarang aku tak tahu birthday dia bila. pathetic kan?






nama budak yang amat menyedihkan aku tu S (bukan nama sebenar). dia adalah kawan yang paling tua yang aku ada, perbezaan umur sebanyak 5 tahun. (tua gile,sebaya dengan angah aku !) tapi dia dengan aku bukanlah relationship antara senior-junior masa zaman sekolah dulu yang berkakak-abang tu semua. aku dengan dia hanya guna aku-kau je. sporting gila an dia ; )

ok bagi korang dia tak adalah sporting mana kan, tapi bagi sporting ar sebab mamat ni budak sekolah agama. bukan agama biasa tau, agama tinggi. one of the famous sekolah agama at my place dulu dulu (sekarang aku dah pindah). and dia bukan macam budak sekolah agama tipikal yang aku kenal. cakap dengan perempuan cover cover and so on. tak pun perangai macam classmate aku yang macam sial padahal dulu sekolah agama *ops!

first time aku jumpa dia dulu aku tak pernah sangka pun yang dia budak sekolah agama. agak terkejut lah kan, sebab macam aku cakap tadi. dia lain, dia yang tegur aku dulu. and it takes a few months untuk aku tahu reason dia tegur aku dulu. huh!

dulu aku selalu ar bergayut gayut dengan dia, sekali sembang tu tak reti reti nak letak telefon. seronok berbual dengan dia. kekadang aku terfikir umur dia ney sebenarnya berapa. kenapa lebih kurang aku je, or aku yang terjadi tua? even sometimes aku boleh message dia dari pagi sampai malam, budak ni kuat merapu doe


but now even kitorang dah jarang contact sebab masing masing busy. tapi rasanya dia yang busy, aku tak ; ) ea lah, weekdays dia keje, weekend plak dia de class. sambung belajar. aku tak tahu bila masa sesuai nak kacau dia. hehe.. untuk pengetahuan korang jugak, dia sekarang kerja sebagai ustaz kat sekolah agama. alah sekolah agama macam zaman kite sekolah rendah dulu. tahu kan, kalau tak tahu buat buat tahu ok ; p

tetiba aku rasa bangga pulak bila ada kawan kerja sebagai ustaz. hahahaha... so kepada ustaz S, aku rindu kau lah. ko sombong erk dengan aku sekarang. bila kita nak sembang lagi macam dulu. plus, aku nak tahu birthday kau bila ; ) and bila lah kita dapat jumpa lagi kan..

p/s last para tu aku tulis macam dia baca je an


No comments: