12 January 2011

Last Only Until Forever

tadi aku bukak facebook, and aku nampak aeda tulis something kt notes dia. and saya amat terharu bila baca ; ) even dia hanya copy lirik lagu Graduation from Vitamin C. but still i'm touched. bayangkan dah berapa lama kitorang tak jumpa. tak silap aku las aku jumpa aida masa form 3. even every year aku turun KL, tapi memang nak susah ar nak jumpa makcik ni. aku pun tak tau kenapa susah sangat nak jumpa dia orang.


ini gambar terakhir kitorang sebelum aku pindah

macam mana aku boleh kenal diorang. aku kenal ayu dulu. masa aku darjah 6. kitorang tusyen tempat yang sama, tapi tak lama pun. ayu berhenti dari tempat tusyen tu. tapi kitorang still contact lagi. guna surat, telefon (sangat kuno kan kitorang.hahaha..) and antara sebab kitorang rapat dulu adalah kerana seorang lelaki. thanks for that guy lah kan.hahaha..kalau bukan sebab dia tak adalah kitorang balas membalas surat yang panjang berjela jela.hahaha.. (kalau ayu baca ni mesti dia bengang dengan aku ; p ) then masa sekolah menengah kitorang satu sekolah dan sekelas. dari situlah kitorang semakin rapat ; )



ayu

then dari ayulah aku kenal aeda,lisa and ecah. and not forget fiera. but dengan fiera ni aku rasa da lost contact dah kot. sebab ape aku pun tak tahu. ayu, lisa, aeda and ecah ni satu sekolah. so aku sorang je lah sesat dari sekolah lain. even ramai classmate aku masa sekolah rendah dalam class tu, tapi aku rapat lagi dengan dorang dari classmate aku yang aku kenal dari darjah 1. kenapa erk?



aeda

macam macam lah perkara bodoh kita pernah buat dulukan. tak kan nak cerita kat sini kan, nanti jatuhlah saham kitorang. hee.. tapi kitorang agak jahat lah untuk budak class skema macam kitorang kan. suka cerita benda benda merapu. tapi bila dah naik form 2 kitorang macam da insaf sikit lah. dah start buat benda baik2 ni. hahaha, macam jahat sangat je kitorang ni. kitorang still baik ok ; )



lisa

then aku pun pindah hujung tahun form 2. and seriously aku tak nak pindah, kalau boleh aku nak stay sana sampai bila bila dengan korang. and masa form 4 pun korang dah start berpecah kan. aeda kat teknik. ayu, lisa,ecah kt mrsm. and now pun kita pun berpecah lagi. tapi ayu, ecah and lisa still satu u. aku and aeda tak pernah sama tempat. aeda kita tak ada jodoh kot nak bersama. hahaha...


ecah

seriously aku rindu gila dengan korang doe. kalau aku boleh putarkan masa, aku nak balik zaman kita sekolah menengah dulu. samapi bila bila pun aku takkan lupa weyh. sebab u guys are the best thing ever in my life ; )


No comments: