24 April 2011

from KL to Klang

assalamualaikum

aku kat KL sekarang ney. esok kan aku ada interview kt MIAT. untuk pengetahuan korang aku dapat aircraft management, not aircraft maintainance. agak menyesal sebab tak mintak diploma hari tu, plus tak baca betul. bongek!

back to the topic, aku pergi Klang tadi. buat ape? dah lah jauh, buat apa penat penat aku pergi sana. aku pergi jumpa Yan dengan Tira tadi. kawan sepermainan aku dari kecik dulu. masa aku duduk kat kastam, sebelum pindah penang.memang puas lah dapat jumpa dorang, bayangkan aku last jumpa Yan masa form 2, sebelum aku pindah. Tira pulak last jumpa masa form 4. masa tu aku pergi Kastam. tapi agak ralat, Humairah tak dapat nak join kitorang. kalau dia ade, memang reunion ar tadi kan ; )

aku mulakan perjalanan aku lebih kurang 9.30 pagi dari bandar tun razak. aku janji dengan dorang dalam pukul 11,yes saya sangat menepati waktu. saya sampai pukul 11 td kat mydin Klang ; ) ouh, tira sangat lain sekarang. SANGAT CANTIK. aku jeyang selebetkan.hahaha, tapi yan tak smpai lagi. sementara tunggu yan tu pergilah Central Point(CP) jap. seyes dah lain, jejantas depan CP dah tak ada. kena jalan ikut jalan jauh, jauh. pondok polis tepi mydin pun dah tak ada, gila dah lain

ouh, tira dah tunang tau hujung tahun ney. insyaAllah. incik moyang, kita bila pulak nak tunang? jomlah kita tunang jugak. hee.. lepas yan dah sampai, kitorang pun bergerak ke JJ bukit tinggi.first time aku sampai sana. sebelum ney tak pernah sampai lagi, sebab JJ ney bukak sebelum aku pindah, cam siotkan.

sampai terus pergi makan, sangat lapar dan sangat haus! lepas makan kitorang pergi window shopping, jalan yang sngat penat. sembang sangat banyak. hehe.. then patah balik pergi CP. teruk kan kitorang. main pusing pulak. jalan jalan kat CP tadi, usha barang baby. ouh sangat comel barang baby tersebut. tetibe terasa, hehehe.. incik moyang jom kita kawin nak, hehehe..

then balik, aku sampai rumah angah pukul 7.0 malam. even sangat penat,tapi aku sangat enjoy. thanks korang sebab jadi kawan aku dari aku kecik sampai lah aku dah besar ney ; ) RIBUAN terima kasih korang. love u..

p/s tak ada gambarlah, sebab aku tak snap gambar pun tadi. aku tak bawakcamera pun. semua guna camera yang ngn tira je..

1 comment:

a girl said...

ohohoho.gatal. tak sabo sangat nak kawin ye ??