31 May 2011

kenapa..?

Kau dah tengok nur kasih the movie? Aku dah tengok, best. Aku syorkan korang untuk tengok. Scenenya sangat cantik. Two thumbs up to khabir Bhatia. Tapi apa kaitan nurkasih dengan entry ney?

Kawan aku pernah tanya aku, “kenapa kau tak suka orang cakap pasal mati?”

Dari dulu aku memang tak suka orang cakap pasal mati ney, may be benda ney start 5 tahun yang lepas. Tak kesah lah kawan ke, incik moyang mahupun  mak aku yang cakap ke memang aku tak suka. Aku tak suka bila orang yang aku berkaitan dengan aku, cakap pasal mati ney.

Tapi kenapa? Perasaan tu sangat sukar diungkapkan dengan kata kata. Tapi apa yang aku boleh bagi tahu, perasaan tu sama macam bila ilyas(anak aidil) marah bila mia sara cakap pasal mati dekat remy ishak. Aku dan ilyas mempunyai pengalaman yang sama, kehilangan orang yang aku sayang tanpa disangka sangka. Dan aku menagis bila aku tengok part tu

So, kepada incik kawan yang bertanyakan soalan tu kat aku, kalau kau baca ney lah jawapan aku. Macam aku bagi tahu kat kau sebelum ney, its too complicated. Aku harap kau faham, sebab kau pun dah tengok nur kasih the movie dengan kitorang hari tu kan. yang kau lambat tu, jgn lupa plak. haha

No comments: