06 June 2011

ouh Selena Gomez !

Assalamualaikum


Ehem. back to Kolej MARA, my dearest class mate uyun and nanad pernah cakap muka aku macam selena gomez. aku pulak macam, hey siapa selena gomez tu. sumpah aku tak kenal siapa minah tu. sangat katak bawah tempurung kan aku. LOL. so aku pun ignore kan je lah apa dorang cakap tu, sebab aku ingat dorang main main.


macam korang tahu kan, aku ney kan penjual topup yang berjaya kat Kolej MARA tu. so ramai adalah sikit sikit orang yang kenal aku ney, sebab aku jual topup. one day aku lepak dengan classmate aku yang dorm lain dengan aku. dia cerita kat aku yang dorm mates dia ramai cakap muka aku macam selena gomez. dan aku lagi sekali, huh, siapa perempuan tu doe. one day, uyun tunjuk gambar selena gomez tu kat aku



kepada sesiapa yang tak tahu, gambar kat atas tu lah selena gomez. 




yang kat atas ney pulak muka aku yang sangat sememeh. so apa pendapat korang? tak ada rupa macam selena gomez an. siapa setuju angkat tangan macam saya-usop wilcha. heh


aku pun try ar guna application yang boleh check muka kita sama dengan celebrity yang mana. and the result is..





































tak ada satu pun result yang berkaitan dengan selena gomez. haha. see, aku da cakap. dah lah result yang dia bagi tu, aku kenal emma watson sorang je. tapi yang aku pelik lah kan, mak aku pun cakap muka aku macam selena gomez. huh?


p/s aku rasa application ney menipu, ada ke patut muka aku macam orang orang kat atas tu. tak ada rupa pun.. so kepada sesiapa yang nak try application ney, boleh try kat sini 

No comments: