19 November 2011

Experiment Berjaya

Assalamualaikum

Pada suatu malam yang hening, hampir mencecah tengah malam. Di dalam sebuah bilik yang hanya dihuni oleh 2 orang gadis yang sibuk bersuk ria di hadapan laptop masing masing. Akibat kebosanan, mereka mula membuat suatu experiment menggunakan SKYPE. Hehe.

Bila tah, dah lama pun. Aku dengan Maria bosan, buat lah experiment. Aku nak call kawan aku guna skype, oleh kerana mic laptop kesayangan ney rosak gunalah laptop maria. Tapi still skype aku dekat laptop aku masih online. So, aku suruh laa kawan aku ney call. Bila dia call dua dua laptop berbunyi. Terkejut jugak laa, miracle. HAHA.

Tapi aku pick up call dekat laptop Maria je, laptop aku tak.  Dan nak tau apa hasil nya? 
JENG JENG JENG...

Ini dari laptop aku. Sila perhatikan masa

Ini dari laptop Maria

Ini setelah dibesarkan. Laptop aku jadi missed call

Laptop Maria, call



Ok, faham tak apa yang aku cuba terangkan disini? Tak faham? Buat buat faham laa yea