22 February 2012

Surat Untuk Incik SpekPutih #2

Assalamualaikum


Hye awak, sehat? Dah lama saya tak menulis untuk awak kan. First and the last time, tahun lepas. Sebelum cuti raya, dah lama sangat kan.


Saya nak buat pengakuan ney, HEHE. Malu laa. Sayalah orang yang tidak dikenali yang add dan chat dengan awak kat Skype hari tu ; )) Sesungguhnya saya sangat malu, even awak bukannya betul betul depan saya kan. Kakak Hajar laa yang mengajar saya ney, awak jangan marah dia tau. Dia nak tolong saya je ; ))

Sem ney sangat tak best. Kita tak dapat sekelas lagi, macam sem lepas. Kalau tak, saya dah bole usha awak. Dah laa sem ney, sangat susah nak nampak awak. Awak pegi mana erk, susah sangat nak nampak. Ke saya yang selalu memerap dalam bilik?


Saya suka dengar Kakak Hajar cerita pasal awak, menarik. Dan saya hanya mampu tersenyum, even saya sangat malu. Bila saya malu, tak pernah comel tau awak ; p


Saya nak cakap apa lagi, saya pun tak tau. Sebab tu saya malas nak menulis, HEHE. Ok lah, belajar rajin rajin tau. Buat assignment, jangan malas malas. Babai.

No comments: