02 June 2012

Mereng

Assalamualaikum


Masa: Pagi


8.15 alarm berbunyi. Tapi masih meneruskan tidur. 8.45, bangun pagi. Bersiap dengan lambatnya untuk menjawab test semasa STUDY LEAVE. ya, study leave kawan kawan. Keluar dari bilik, 9 pagi. Walhal test bermula pukul 9. Berjalan dengan lemah longlai, muka tidak rela untuk menjawab. Apabila sampai ke tangga, sangat hampir dengan class. Aku mula merasakan kelainan dikaki ku. Apabila aku melihat ke bawah






Damn! 


Masa: Malam


Memandangkan final exam bakal menjelma, aku dan rakan rakan yang lain penuh bersemangat belajar bersama sama. Ikuti perbualan kami


A: Eyh, macam mana nak download? Ajar laa aku
B: Kau tekan je play. Patu bila IDM keluar kau download je laaa
A: Ouhhhhh

Kembali menghadap kertas soalan.

A: C, C, C macam mana nak DOWNLOAD ln x ney erk?
C: Apa download?

D: HAHAHAHA. Jap aku amek pendrive cucuk kat kepala C


Ok, sebenarnya aku nak cakap DIFFRENTIATE. Bukan DOWNLOAD. Arrrrgh, ney semua sebab Maths. Maths laa punca. Dari pagi aku asek tak betul jeee


p/s good luck untuk final anda ; ))

No comments: